Leden voor de Arbitrage commissie
(plannen, opleiden, CS+, continue verbetering, tucht)
Leden voor de Evenementen commissie
(feesten, toernooien en evenementen)
Voorzitter Technische commissie
(sportieve ontwikkeling en structuur)
Het dagelijks bestuur van Saxenburg bestaat uit drie leden: een voorzitter, een penningmeester en een secretaris. Deze personen zijn verantwoordelijk voor het reilen en zeilen van de vereniging en zetten de (beleidsmatige) lijnen uit.
Naast het dagelijks bestuur bestaat het bestuur uit drie algemene bestuursleden die zich met de organisatie bezig houden, te weten bestuurslid Vrijwilligers & Communicatie, bestuurslid Accommodatie, bestuurslid Bar & Evenementen.
Saxenburg kent diverse commissies die bemenst moeten worden. De commissies ondersteunen het bestuur in de uitvoering van het beleid en werkzaamheden .
Het bestuur werkt nauw samen met de drie commissievoorzitters ‘hockeyzaken’: jeugd, senioren en technisch, deze adviseren over en bewaken het verenigingsbrede, hockey-technische beleid, voor Jeugd en Senioren, voor zowel breedte- als selectieteams. Het bestuur is eindverantwoordelijk voor dit beleid.